måndag 12 december 2016

ikväll hoppas jag att jag hinner.....


Denna fina idé har jag velat göra i flera år 
Nu har jag iaf köp glasburk med lock och decor snö
Så det blir Ytterligare en ljusslinga att bära hem undrar hur många jag har köpt i höst
men jag ÄLSKAR ljusslingor 
Tyckte detta var så mysig ide hoppas det blir lika fint här åxå 

Hjälp 12 dagar till JUL så fort det går nu och vad mysigt det ÄR

i lördags och idag har jag bokat vårens inköpsresor för butikerna tänk så blir det att köpa in Vår och sommar SAKER och HÖST OCH VINTER kläder... för nästa höst och jul... Det är inte konstigt att man har lite svårt att focusera på nuet när det alltid är en säsong som väntar bakom knuten :)

vårens första leverans har redan kommit från Odd Molly och Line of Oslo...
men det som kommer nu är ofta lite julklapps tänk på ...

Önskar dej en fin start på veckan...
HEMMA händer det grejjor kan jag lova lite sneakpeak finns på instagram ( annahandplockar)  på händelseflödet inte bland inläggen ....

KRAMEN

Inga kommentarer: